Szanowni Państwo,
awarie infrastruktury ciepłowniczej to nasz chleb powszedni. Tak działa ten system, ale w większości przypadków Państwo nie zauważacie tego w swoich domach, bo nasze służby eksploatacyjne natychmiast usuwają usterki. Czasami jednak zdarzają się większe uszkodzenia sieci i w celu ich naprawy jesteśmy zmuszeni zamknąć znaczną część systemu. W takich sytuacjach zawsze mobilizujemy się organizacyjnie i sprzętowo, aby jak najszybciej ciepło wróciło do naszych odbiorców. Pracujemy wzmożonymi siłami ludzkimi, pod ogromną presją czasową.
Mamy głęboką świadomość tego, że każda przerwa w dostawie ciepła to dla Państwa bardzo duża uciążliwość, dlatego pragniemy bardzo podziękować za Wasze zrozumienie, cierpliwość i zwyczajne, ludzkie wsparcie.
Rozumiemy niezadowolenie i słowa krytyki, ale też doceniamy życzliwe komentarze, telefony i maile, ze słowami troski i podziękowań dla naszych służb eksploatacyjnych za sprawną naprawę i przywrócenie ciepła.
Dziękujemy!